Ik heb een klacht

Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent. Heeft u problemen met de inhoud van een voedselpakket, de werkwijze van één van onze vrijwilligers of krijgt u geen pakket?

Dan kunt u een klacht indienen.

Wilt u daar dan in ieder geval in vermelden:

  • als u klant bent, het nummer van uw pasje
  • anders uw naam, adres en woonplaats  
  • de naam van het product  waarover u een klacht heeft en wanneer u dat heeft meegenomen
  • de datum en plaats van de gebeurtenis waarover u een klacht heeft en de naam van de medewerker die daarbij betrokken was
  • waarom u vindt dat u wel voor een pakket in aanmerking komt

Lukt het niet de klacht schriftelijk in te dienen, dan kunt u daarover ook mondeling contact met een bestuurslid opnemen.

Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht stuurt het bestuur u een ontvangstbevestiging.

Binnen 2 weken na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het bestuur een inhoudelijke reactie op uw klacht. 

Met uw klacht proberen wij onze dienstverlening te verbeteren

Contact:
Hans Reijnders, coördinator klanten en vrijwilligers
+31(0)6 183 484 81
Stuur hem een mailtje