Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent. Heeft u problemen met de inhoud van een voedselpakket, de werkwijze van één van onze vrijwilligers of krijgt u geen pakket?
Dan kunt u een klacht indienen.
Wilt u daar dan in ieder geval in vermelden:
- als u klant bent, het nummer van uw pasje
- anders uw naam, adres en woonplaats
- de naam van het product waarover u een klacht heeft en wanneer u dat heeft meegenomen
- de datum en plaats van de gebeurtenis waarover u een klacht heeft en de naam van de medewerker die daarbij betrokken was
- waarom u vindt dat u wel voor een pakket in aanmerking komt
Lukt het niet de klacht schriftelijk in te dienen, dan kunt u daarover ook mondeling contact met een bestuurslid opnemen.
Binnen 1 week na ontvangst van uw klacht stuurt het bestuur u een ontvangstbevestiging.
Binnen 2 weken na ontvangst van uw klacht ontvangt u van het bestuur een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Met uw klacht proberen wij onze dienstverlening te verbeteren
Contact:
Paula van Kesteren
+31(0)6 11233275
ma-vr 09.30u-16.30u
Stuur haar een mailtje